sâmbătă, 19 decembrie 2009

Multumesc, dragul meu..!

hey, iti multumesc dragul meu necunoscut..
iti multumesc ca m-ai ajutat sa ma aduci cu picioarele pe pamant..
pentru m`ai trezit din aceea continua visare..
din acel somn care exista permanent in mine
m`ai trezit cu ajutorul unui dush rece..
cu care m`ai facut sa ma simt eu insumi..
nu alta persoana sau una care vroiam sa fiu..

chiar iti multumesc din tot sufletul..
pentru ce iti multumesc?
pentru tot..
pentru faptul ca mi-ai fost alaturi acum cateva zile..
cand mai aveam putin si plangeam din cauza ca nu ninge..
pentru faptul ca acum , iarna ..
cand ma joc in zapada am impresia ca esti langa mine..
imi tsii companie ..imi mai soptesti o vorba dulce..
e o iubire invisibila?
da..posibil..probabil..nu stiu
iti mai multumesc pentru ca acum cateva zile, cand eram cea mai suparata fiintsa de pe Pamant
erai langa mine si m`ai luat de mana shi m`ai ridicat sus..m`ai facut sa realizez ca defapt sunt o lasa..
ca nu lupt pentru dorintele mele , ci pentru ale celor din jur..
m`ai ajutat sa imi fixez idealurile..visele..
care pana atunci erau in ceata..nestiind ce vreau..
la fel ca un geam aburit si in spatele caruia nu stii ce este..

si iubirea pe care o port lui ..s`a schimbat..
realizand ca il iubesc pentru simplul fapt ca e EL..
am mai realizat ca nu`l iubesc pentru culoarea ochilor lui, sau pentru culoarea parului lui..
ci pentru fiecare moft de`al lui , pentru fiecare data cand se uita urat la mne..
atunci cand gresesc sau zic vreo perla pe care numai eu o pot zice..
Il iubesc pentru ca il iubesc pentru tot ce inseamna el:x

m`ai mai ajutat sa imi dau seama care din milioanele de prieteni este adevarat sau un tradator..
care imi este alaturiin fiecare zii..sau poate doar atunci cand am nevoie..
totusi conteaza ca sunt..
conteaza ca am un umar pe care sa plang .. sau cu care sa ma bucur.
iti multumesc ca m`ai ajutat..

sincere multumiri , dragul meu..

2 comentarii:

Unknown spunea...

tu, tu ai scris asta ? :O woow baby :O ma surprinzi pe zii ce trece iubita :*
te iubesc si`mi place ce`ai scris 8->

Andreea spunea...

iubita :x
ce povesti scrii
ce sentimente :|
te iubbeeeescc!>:D<

Trimiteți un comentariu