marți, 8 decembrie 2009

I want to be just close to you .Now, that you`re gone forever..!



defapt de ce imi e dor?

de prima ta imbratsiare?

de prima oara cand te`am vazut shi tsi`am sarit in bratse?

de sarutul ala?

de vocea ta ?

de prima intalnire in ziua aceea de vara in care am dansat in ploaie?

DA..de toate astea

si poate .. ca imi este dor de tine

..si inca ce dor

un dor inimaginabil..

un dor profund..

unul care ma trezeste noaptea din somn

si ma gandesc: de ce imi e atat de dor?

imi e dor de tot ce insemna candva noi..

si poate ca mai inseamna

imi e dor de prima intalnire a noastra fata in fata..

primul zambet ..

primul pupic

prima oara cand m`au zarit acei ochi verzi ai tai 8->

cat de fericita ma simteam.

si poate ca da , imi e dor

shi nu mai inteleg de ce acest dor persista

si ma apasa

ma apasa atat de tare..

lipsa ta..

continua ta venire si plecare

unori ma intreb: oare o sa faca la fel?

stii..odata si odata o sa ma satur de asta

si poate ca te iubesc

deaia accept asta..

dar stai calm, iubire

roata se intoarce..shi eu peste catsiva ani

itsi voi face la fel

sau poate nu ma va lasa inima?

Vom vedea ce ne rezerva viitoarul.!

imi e dor de tine !

5 comentarii:

..someone.. spunea...

..Inimaginabil...m-a atinss...am plaans:X:X
....semnat BLONDA >X<...:*

Unknown spunea...

nu stiu de cand esti tu asha romantica "my love" cum zici tu...dar sincer..e foarte nice ce ai scris :*

Oana spunea...

asa este..asta a fost cel mai tare :x :x
si mie mi`a placut foarte mult , beibi :*

Andreea spunea...

e atat de romantic ...
:x
stim noi ce stim ;)

NimicNormal spunea...

pfff, foarte frumos, prin aceleasi lucruri trec si eu. e foarte greu sa iubesti pe cineva si sa nu il ai langa tine:((

Trimiteți un comentariu