luni, 28 decembrie 2009

Forever in my heart ♥


stii…
stii prea bine cat de mult tsin eu la tine, beibe
”sunt neconditsionat si irevocabil indragostita de el”(Amurg)
la fel este si la mine..
sa stii ca atunci knd tsi`am dat inima mea , am fost o prostuta..
crezand ca shi tu , shi tu imi vei da inima ta..
tu..mi`ai zis ca ai un locusor micuts acolo in inima ta
si ai zis ca nu poti sa imi dai inima ta..
si mi`ai dat inapoi inima mea
ai dat`o franta in mii de bucatsele
shi eu am reparat`o cu timpul..



acum, sau poate peste cativa ani o sa mi`o ceri
dar nu o sa ti`o mai dau ..
pentru ca am invatat ca nu ai grija de ea..
shi nici nu o mai meriti..
dar tsine minte un lucru..
mereu vei avea un loc special in inima mea..


ps:Nu cred ca vei mai gasi inca odata drumul spre inima mea.

5 comentarii:

Andreea spunea...

vai beibii :x
in inima mea ai mereu rezervat un locusor
caldut plin de puf:*
>:d<
te iubesccCc!

Oana spunea...

oricum esti o prostutsa :))
nici nu trebuie sa`l mai gaseasca >:) :*

Lost in sweet dreams spunea...

>:P

NimicNormal spunea...

:-< off... se pare ca nu sunt singura care simte ca moare incet in fiecare zi.
felicitari pt blog si multa bafta in continuare. te astept si pe la mine:*

milena spunea...

se vede ca esti cam indragostita!:)

Trimiteți un comentariu