miercuri, 22 decembrie 2010

Si cred..cred ca imi e dor de tine


scumpule..
iti simt lipsa..imi e dor de tine..


a fost o sapatamana lunga..
stii..acum o luna pe data de 22..am inceput sa vorbim
mda..sunt sigura ca nu mai stii nimic de atunci..
singuru lucru pe care il stii de la bal este ca am avut acel dans..
dansu cu care ne`am cunoscut daca pot sa il numesc asa..
dansul meu si al tau..
dansul nostru.
imi e dor de tine ..
si imi e greu sa iti rostesc astea la telefon pentru ca nu o sa ma crezi...
mie frica sa iti zic ce simt pentru ca ..
ma vei respinge..
cel putin asa cred..
a trecut ceva vreme de atunci de cand ne`am vazut ultima oara
acum..e diferit
am aflat cat de indiferent esti..
stiu ca macar undeva in inima ta iti pasa de mine..
nu vrei sa o faci publica..
pentru ca..
iti e frica de parerea celor din jurul tau..
mai ales a prietenilor tai..
am invatat ceva..
sa nu mai ascult de parerea celor din jur..
conteaza ca mie sa imi placa persoana de langa mie ..
stii mesajele de acum fix o sapatamana?
cu mie dor de tine si etc..
eu le`am luat ca pe o gluma
pentru ca nu stiam daca le`ai trimis tu sau nu..
abia astept sa vii maine acasa.. sa ne intoarcem la vechile obiceiuri..
nopti pline cu mesaje..
telefoane la miezu noptii..
vocea ta adormita..

Vreau doar sa vina ziua de maine.. sa vii acasa..


PS: I wish you will be mine..once..


With love,D.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu