vineri, 24 septembrie 2010

A new beginning


liceu.un nou inceput.

a venit iar toamna ..vara asta a fost una speciala , te`am avut alaturi mereu si acum cand a inceput partea cea pe care o asteptam nu mai e la fel.
ma eviti , te comporti ca un ciudat si daca iti zic asta zici ca o sa te schimbi dar nu faci nimic..
nu mai e nimic la fel ..si acum cand simteam ca exista scanteia aia intre noi tu ii dai cu picioru si incerci sa explici ca inca n`ai trecut peste ce a fost in primavara.stiu ca am gresit..stiu ca aveai motive sa nu ma ierti si sa ma eviti dar m`ai iertat
fumezi tigara dupa tigara ca sa uiti dar nu poti.
ti`am spus de atatea ori ca`mi pare rau.si nu stii cat ..nu stii,scumpule!
ma consideri o simpla prietena..cea mai buna prietena a ta atat.
ma multumesc si cu atat.cand simt ca azi nu o sa te comporti ciudat dimpotriva ne indepartam si mai tare.
stii ce? eu una m`am saturat de jocul asta de copii mici.
m`am saturat sa te vad de la distanta , sa ma uit la tine cum te uiti la mne si cand ma vezi imi eviti privirea ..
deabia dak mai vorbim si parca eram prieteni..te coporti ca un strain.
poate ca maine o sa vii si o sa imi zici ca nu ma cunosti.
nu stiu ce ne ascunde ziua de maine..
eu o sa iti joc jocul pana la sfarsit desi asta o sa insemne peste ani.
imi pare nespus de rau ca nu pot sa iti zic astea in fata dar o sa incerc in viitor sa fiu mai directa.


Ps: Can you be more honest in the future with me?

Un comentariu:

Trimiteți un comentariu