sâmbătă, 13 februarie 2010

Si uite ca vine..

Si uite ca vine si ziua de maine..
Magica zii a indragostitilor.
Si mai sunt mai putsin de 4 ore..
si odata cu ziua asta, dupa cate tsin minte de anii trecutsi
vine primavara..shi era cazu sa vina
da ..m`am saturat de totsi nametsii!
de 3 ori a nins si de 3 ori au fost zapezi mari..:|
si parca acum se termina..tot
cu iarna se termina si aventura noastra
noptile pierdute la telefon
mesajele cu "te iubesc"
tavalelile in zapada .. vorbele dulci.
zilele lungi si pline de fericire, bucurie
se termina tot.
un nou inceput..
si poate ca sper ca sfarsitul sa nu fie asa dintr`o data
cum a fost cu topirea zapezii
si cum a aparut pe cer dintr`o data soarele..
sper ca aventura asta sa nu fie doar una de o iarna..
nu vreau sa cred ca eu sunt de vina ca ne`am certat
poate ca suntem amandoi
si sunt sigura ca o sa trecem peste asta..
pun pariu ca maine o sa ma asteptsi cand ies de la antrenament
si totul va reveni la normal..
deja m`am obisnuit cu "piticii tai."

sunt obisnuita cu tot..cu zambetu tau
cu privirea aia de ingeras nevinovat..
cu buzele inghetsate ale tale..
imi e frica sa se termine iarna..
cred ca odata cu ea se va incheia si legatura noastra..
sper sa nu fie asa..
imi doresc macar o vara langa tine..
una cum nici eu nici tu nu am mai avut parte..
una care este doar in povesti..
cu un prints si o printsesa
si daca ne vom despartsii , te rog ceva..
te rog sa incerci macar sa ma mintii frumos..
ca de obicei nu stii sa mintzi..
si uite cine vorbeste..persoana care nu stie sa minta mai deloc:">
da..si poate ca asta e punctu` nostru comun ..
unul din putsinele multe puncte comune
si totusi astept cu atat de mult drag ziua de maine..
astept sa vina si nu mai vine.
de cand o astept...
sper ca maine totul sa fie frumos.:x

Happy Valentine`s day, my love!:*

2 comentarii:

Andяeea spunea...

gen :|
sigur o sa va impacati .
nu mi fac griji de asta .
va iubesc :*!

Oana spunea...

bine ca a trecut si ziua asta 8-|
love youuu , Defa! :)) :*

Trimiteți un comentariu