sâmbătă, 27 februarie 2010

Acum?!



Nu..nu e cazul ca sa itsi faci aparitsia in viatsa mea.
nu acum, knd ma obisnuisem sa fiu libera
sa fiu independenta..
sunt sigura ce e in mintea ta
ma crezi o copila, o alintata , o rasfatsata
am timp sa itsi arat cine sunt cu adevarat
sa itsi dovedesc ca nu sunt fetitsa aia mica de acum 10 ani
pe care o stii
chiar prea multe s`au schimbat de atunci
si tu esti altul
nu mai esti baietselul ala urat care ma tragea de coditse
sau imi darama papusile cand venea la mine
esti special si tot o data diferit
sincera sa fiu, te consider un ciudat
atunci nu te indreptai cu placa,
si din cate stiu erai vorbaret
atunci te uram pentru tot ceea ce imi faceai
acum? cred ca te simpatizez, shi chiar te consider draguts
imi place ca esti tacut, dar spui exact ce trebuie
nimic mai mult sau mai putin
ma intrebi gelos de ce il strig pe ala.
daca chiar realizez ca ala nu o sa imi raspunda
sincer ..a fost placut sa te chinui la intoarcere
a fost draguts sa dorm in bratsele tale
nu`mi inchipui kt te`am chinuit
dar am dormit bine, mai bine ca niciodata
chiar am dormit perfect.

tu chiar vrei sa ma faci din nou sa sufar?
nu crezi ca imi sta bine cu zambetu` pe buze?
cum nu m`ai mai vazut de ceva timp..
poate ai invatsat sa iubesti fara sa faci sa sufere pe cei din jur
sunt sigura ca acum stii sa ma iubesti
ca nu va mai fii jocul ala prostesc
sunt curioasa daca mai ai poza aia
cu noi..
knd eu plangeam shi tu incercai sa imi zici ca acum ma pot juca cu tine cu masinutele
sau dak mai stii ca atunci knd imi daramai castelu de nisip, imi ziceai ca al tau e mai frumos
si de ce il daramai?
pentru ca stiai ca vei castiga
ca eu nu stiu sa lupt
ca sunt o fraiera
si nu mai sunt ca atunci
acum am invatsat sa lupt, sa inving si sa fiu invinsa
am un tel in viata.
stiu exact ce vreau sa fiu..
si mai stiu ceva..
ca tu nu o sa mai vorbesti cu mine prea curand
dar oricum prietenia noastra o sa tine mult timp.
tine deja de 10 ani..
si cred ca..
maine o sa vii la mine pentru ca o sa te oblige ai tai
si o sa o faci pe zgarcitu`
dar eu voi fii naiva, itsi voi arata ghioceii
si itsi voi face un compliment
itsi voi zice ca " imi place cum itsi sta indreptat:">"
si tu o sa imi zici ca stiai asta
oricum, sunt sigura ca vom fii prieteni pe vecie.
si poate chiar o sa fim impreuna
nu stiu ce ne rezerva viitorul


te iubesc oricum vom fii amicul meu sau poate chiar vei fii printsul meu.

2 comentarii:

Oana spunea...

cred si eu ca ai dormit bine in bratsele lui :>
da da ai zis bine ca esti o fraieraaa :)) :x
si iaaar m`am chinuit sa`mi aduc aminte parola de la prostia asta de cont :)) :-l
tu cu blogu` tau >:P

B. spunea...

imi esti cunoscuta din poza de profil.cum te cheama ?

Trimiteți un comentariu